Home

Špatný krevní obraz

Katalog | To nejlepší z přírody pro Vaše zdraví, vitalitu

Špatný krevní obraz u velmi štíhlé a ambiciozní sportovkyně by měl v hlavě trenéra rozsvítit varovnou kontrolku anorexie-bulimie, protože mnohdy až vražedně nízký krevní obraz je pro děvčata postižená tímto psychickým onemocněním charakteristický Špatný krevní obraz Dobrý den, 25.2.2018 jsem byl na lékařském vyšetření, kde mi zjistili špatný krevní obraz. Od té doby jsem podstoupil několik dalších krevních testů a výsledek byl vždy stejný. Jediné co cítím, je větší únava Chodíte-li na pravidelné preventivní prohlídky k lékaři, jistě jste se setkali s tím, že vám nechal udělat krevní obraz.Je to vlastně podrobné vyšetření odebrané krve.Dá se z něj zjistit mnoho informací o pacientově zdravotním stavu.Dobrý krevní obraz je tak důvodem k radosti. Naopak špatný dokáže člověku pokazit náladu